Designzone.bg следва международните стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България. Всеки клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоки.
Настоящите условия за връщане на стоки важат за всички посетители на онлайн магазин https://designzone.bg/, описани по-долу и като клиенти/купувачи/потребители. Условията се определят от Designzone.bg, описан по-долу и като търговец.
ПОПЪЛНИ ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ ТУК
Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин https://designzone.bg/, може да бъде върната в срок от 14 работни дни, считано от датата на предаване на куриер към клиента при следните условия и стъпки:
Клиентът има право, без да посочва причина, да заяви връщането на закупен от онлайн магазин https://designzone.bg/ продукт в рамките на 14-дневен срок от получаване на стоката по чл. 50 на ЗЗП. За целта клиентът трябва да попълни формуляр за връщане на стоки и рекламации (попълнете ТУК) и да уведоми за решението си Designzone.bg чрез някой от долупосочените начини:
- контактната форма в страница Контакти
- изпращане на е-mail до info@designzone.bg
- телефон: 0887 616 475 или 0882 421 042
като бъде посочен номера на поръчката. (Ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате, като регистриран потребител)
Всички върнати продукти трябва да са в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или с нарушен търговския вид, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
Продуктите трябва да бъдат върнати на адреса на фирмата: гр. Варна, ул. „Мургаш" 5, с опция преглед и тест, като към тях трябва да бъде приложено доказателство за покупката (касова бележка, фактура).
Формулярът за връщане на стоки и рекламации ще откриете във Вашата пратка или може да бъде попълнен онлайн от ТУК, както и да бъде отпечатан.
Всички разходи по транспорта (куриерски такси) на поръчката се поемат от клиента.
След получаване на върнатата от клиента стока, ТЪРГОВЕЦЪТ ще провери вида и състоянието на стоката, според посочените условия в т. 3.
Когато състоянието на продукта отговаря на условията в т. 3, търговецът ще:
възстанови заявената сума до 14 работни дни, чрез банков превод, като данните за превода се посочват от клиента в предварително попълнения от него формуляр за връщане на стоки и рекламации (виж т. 1.3), изпратен към Designzone.bg.
Клиентът не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
При несъответствие с условията за връщане на стока, Designzone.bg запазва правото си да откаже заявката на клиента без предупреждение. В този случай продуктите се връщат на клиента, който поема всички транспортни разходи.
При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазин https://designzone.bg/ трябва да се съблюдават следните изисквания:
- Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;
- Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
- Стоките да НЕ са надраскани или повредени по какъвто и да е било начин;
- Стоките да НЕ са използвани;
- Стоките да НЕ са със замърсявания;
- Стоките да НЕ са с липсващи части.
Изложените в онлайн магазин https://designzone.bg/ артикули са с реални техни снимки. Въпреки това различните монитори показват цветовете по различен начин, затова може да има цветово несъответствие между получената стока и показаната в уеб сайта. Ние полагаме големи усилия да покажем стоките в максимално реален вид.
Желателно е, когато връщате за замяна или отказ, стоките да бъдат опаковани максимално близо до начина по който са Ви били изпратени от нас, както и да заявите услугата „Преглед и тест". Така ще помогнете на екипа на онлайн магазина да обработи Вашата заявка по-бързо.
Всеки клиент може да откаже поръчка, направена в онлайн магазин https://designzone.bg/ при следните условия:
Всеки клиент е в правото си да откаже направена поръчка, преди тя да бъде предадена на куриер за изпращане, като това може да стане, когато екипът на магазина се свърже с Вас по телефона за потвърждаване на поръчката или предварителна заявка изпратена чрез контактната форма в страница Контакти или на е-mail: info@designzone.bg, както и на телефон: 0887 616 475 или 0882 421 042.
При предварителна заявка изпратена чрез контактната форма или някой от другите методи за връзка с онлайн магазина, клиентът трябва да вземе под внимание работното време на онлайн магазина и екипа, който работи по него, а именно: Понеделник – Петък от 08:00ч. до 17:00ч., Събота от 09:00ч. до 13:00ч.
Всички заявки изпратени извън работно време, ще се обработят на следващия работен ден.
Трябва да заявите отказ от поръчка ПРЕДИ поръчаните от Вас продукти да бъдат предадени на куриер! В противен случай клиентът е длъжен да се съобрази с условията от т. 1.1, 1.2 и 1.4. В този случай НЕ се изисква попълването на формуляр за връщане на стоки и рекламация.
Ако Designzone.bg не може да изпълни поръчката поради това, че не разполага с поръчаните от клиента стоки и не може да изпълни сроковете посочени в условията за доставка, той е длъжен да уведоми клиента за периода, в който продуктите ще бъдат налични.
Клиентът е в правото си да откаже направената поръчка или да се съгласи с новия срок на доставка. При отказ от страна на клиента, следващата точка не се прилага.
Ако клиентът желае направената поръчка все пак да се изпълни, Designzone.bg ще се свърже с него и ще го извести предварително, когато продуктите са налични, както и за допълнително потвърждение и уточнение за доставка.
Настоящата Политика за връщане важи за онлайн магазин https://designzone.bg/ и за неговите клиенти (купувачи).
С публикуването на евентуални промени в условията, клиентите автоматично се считат за уведомени за новите условия и ги приемат.
© 2025 DESIGNZONE.BG - Всички права запазени